28 Temmuz 2008 Pazartesi

Muntari-Keane

Uzun süredir Muntari ile ilgilendiği bilinen Inter, Ganalı oyuncuyu kadrosuna katmış. Yapılan açıklamada Inter'in oyuncunun kulübüne ödediği bonservis bedeli açıklanmamış. Sözleşmesi 4 yıllıkmış. Ben severim Muntari'yi. Özellikle uzun şutlar ve frikiklerden attığı goller bolca mevcuttur. Aynı zamanda topa en sert vuran oyunculardan biridir, Dünya üzerinde. Geçen sene Udinese'den Premier Lig'e gitmişti. Yine Seri A'ya geri dönüyor, Muntari. İtalya'nın Muntari'nin futbol tarzına uygun bir lig olduğunu düşünüyorum. Başarılı olmasını bekliyorum Inter'de..

Muntari'nin haricinde henüz kesinlik kazanmamış olsa da Robbie Keane'in Liverpool'a gitmesi söz konusu. Keane-Liverpool flörtü de aynı Muntari-Inter flörtü gibi uzunca bir süredir konuşuluyor. Özellikle Peter Crouch'un Porstmouth'a gidişinden sonra Liverpool'un forvet transferi kesinleşmişti. Son çıkan haberlerde transferin bitmek üzere olduğu yazılıyor. Tottenham Liverpool'dan talep ettiği bonservis ücreti 28 milyon euro idi. 23 milyon euroya ikna etmişler Tottenham'ı. Keane'da haftada 80 bin pound kazanacakmış. Keane'in gitmesi halinde, Tottenham'dan Arshavin bombası bekliyorum ben...

Hiç yorum yok: